EnglishFrenchGermanPolishRussian

Tablica (Billboard) dwustronna H

Kampanie reklamowe zewnętrzne to duże przedsięwzięciu, które ma na celu reklamę danego produktu, marki lub wizerunki. Dobra lokalizacji billboardu ma duży wpływ na skuteczność reklamy. Jednak poza tym ważna jest odpowiednie grafika oraz nośny slogan.

Spis treści

Billboardy reklamowe – rodzaje

  • Billboardy ścienne umieszczana są na elewacji budynków. W tym przypadku ważne jest dodatkowe oświetlenie tablicy.
  • Billboardy trwale związane z gruntem, do ich postawienia wymagana jest zgoda na budowę.
  • Billboardy przestawne – obciążane są balastem. Nie są na stałe zakotwiczone w podłożu, przez co nie wymagają pozwolenia na budowę.
    Warto zaopatrzyć je w źródło światła.
  • Billboardy na stałe związane z gruntem — są to tablice z nogą przymocowaną na stałe do podłoża.

Billboardy reklamowe przestawne dostępne są w następujących wariantach:

  • Billboardy mocowane na dwóch nogach, ich podstawą są słupy.
  • Billboardy na jednej nodze montowane są na jednej podporze.
  • Billboardy na stałe zamontowane w gruncie za pomocą stopy rurowej.

Ze względu na układ tablicy, billboardy dzielą się na:

  • Billboardy jednostronne posiadają powierzchnie reklamowa widzianą z jednej strony.
  • Billboardy dwustronne V oraz H mają tablice ustawione równolegle do siebie, przez co tablica widzialna jest z dwóch stron.a

Billboardy dwustronne H

Tablice billboardowe dwustronne typu H to dwie tablice ustawione równolegle do siebie, są widoczne z dwóch stron. Tego typu konstrukcję projektowane i produkowane są zgodnie z zaleceniami europejskim. Tablice reklamowe typu H dostępne są w dowolnym rozmiarze, w tym megaboardy lub gigaboardy. Mogą być trwałe związane z gruntem lub mobilne.

Specjalne wypusty na krawędzi tablic umożliwia klejenie plakatów podczas wietrznej pogody. Tego rodzaju nośniki reklamowe są ocynkowane, przez co zachowują żywotność przez ok. 30 lat. Zabezpieczona są przed negatywnym działaniem warunków pogodowych, są odporne na korozję.

Konstrukcja w kształcie litery H świetnie się sprawdzi w mieście, na obrzeżach miast czy na autostradzie. Billboardy dwustronne wybierane są często przez salony motoryzacyjne, galerie handlowe, deweloperów i wiele innych podmiotów. Billboard umieszczony w strategicznych miejscach pomaga zwiększyć rozpoznawalność danej firmy.

Cieszą się one niesłabnącym zainteresowaniem reklamodawców. Dla uatrakcyjnienia reklamy warto zadbać, o specjalistyczne oświetlenie. W ten tablice reklamowe w nocy będą lepiej widoczne, reklama będzie skuteczną całą dobę. Profesjonalne firmy zajmujące się dystrybucją billboardów posiadają pełen serwis usług, dlatego bez problemu ulokują je w każdej ustalonej lokalizacji.

Wielkoformatowe tablice reklamowe dwustronne typu H to świetna rozwiązanie dla firm, które:

  • Szukają wielkoformatowej reklamy zewnętrznej, która będzie spełniać funkcję promocyjne, informacyjne lub kierunkowskazu.
  • Poszukują kompleksowych rozwiązań, od przygotowania konstrukcji nośnika reklamowego do jego transportu i montażu w wybranej lokalizacji.

Zalety dwustronnych tablic reklamowych dwustronnych typu H:

  • stabilna konstrukcja zaprojektowana zgodnie z normami PN-77 B-02011,
  • wytrzymałość na silne podmuchy wiatru,
  • możliwość podświetlenia,
  • zabezpieczenie powłoką antykorozyjną,
  • bardzo duża powierzchnia reklamowe widoczna z dużej odległości,
  • możliwość ulokowanie billboardu w wybranej lokalizacji,
  • gwarancja producenta na okres 24 miesięcy,
  • szereg dodatkowych możliwości np. obudowa na słup lub podesty z inką na ekran,
  • tablice niezwiązane trwałe z gruntem nie wymagają pozwoleń na budowę,
  • przystępna cena i duża oglądalność reklamy.
Solidna podstawa metalowa to bardzo trwałe, ale również nowoczesne rozwiązanie. Połączenie metalowych słupów z innowacyjnym ekranem wykonanym z paneli INTERLOCK OMEGA umożliwia stworzenie efektownie prezentującego się nośnika reklamy zewnętrznej.

Dlaczego warto wybrać reklamę billboardową ?

Billboardy wyróżnia najwyższy współczynnik kosztu reklamy do liczby potencjalnych odbiorców. Można je ustawić w wybranej lokalizacji, wszystko zależy do celów kampanii reklamowej. Najczęściej umieszczane są w miejscach o natężonym ruchu, przy głównych ulicach miast lub na autostradzie, dzięki temu maksymalizuje się grupa odbiorców. Do montażu billbordów przestawnych niezwiązanych z gruntem niewymagane jest pozwolenie budowlane, przez co można łatwo w dowolnej chwili przenieść billboard z miejsca na miejsce. Ekrany tablic produkowane są z wysokiej jakości blachy ocynkowanej, zapewniają estetyczny wygląd, odporność na korozję, deformację.

Reklama billboardowa dedykowana jest zarówno dużych, jak i średnich oraz małych firm. W przypadku nowy firm wchodzących na rynku pozwoli wyróżnić się na tle konkurencji. Dzięki różnorodności tablic reklamowych każdy przedsiębiorca może dopasować rodzaj zewnętrznego nośnika reklamowego do swoich potrzeb. Wybór lokalizacji jest nieograniczony, wszystko zależy od wielkości budżetu. Taką reklamę można umieść w różnych miastach, na terenie województwa lub nawet całego kraju.

EnglishFrenchGermanPolishRussian